Årsmøde og Generalforsamling 2020

AFS Alumni DKs årsmøde og generalforsamling afholdes torsdag den 1. oktober 2020 kl. 17-21.30 på Café G, Kejsergade 2 – Gråbrødretorv, 1155 København K.

Vi starter med fælles spisning, derefter årsmøde og afslutter aftenen med generalforsamlingen.

På årsmødet uddeler vi AFS Alumnis jubilæumslegat til en nyere frivillig i AFS Interkultur, som yder en ekstraordinær og excellent indsats i forbindelse med AFS relaterede aktiviteter, det være sig lokalt, nationalt eller internationalt.

Hvordan AFS har påvirket/haft indflydelse mit faglige og mit private liv?

Ea Stevns Matzon ’73

Hovedtaleren er Ea Stevns Matzon,’73. Efter at være blevet erklæret Måske-egnet til gymnasiet ansøgte Ea om deltagelse i vinterprogrammet 1972/73, og blev optaget. Erfaringerne og oplevelserne har fulgt Ea gennem hele hendes private liv, ligesom mange professionelle valg er blevet foretaget ud fra de personlige værdier, der blev resultatet af et års ophold hjemmefra. Der vil være mulighed for debat med Ea..

Ea har senest været formidlingschef og daglig leder af Sorø Museum, Museum Vestsjælland. www.vestmuseum.dk.

Fælles spisning
Du kan melde dig til fælles spisning á 149 kr. kl. 17-17.45. AFS Alumni DK byder på et glas vin/øl til maden.

Transport
Vi opfordrer til at anvende offentlige transportmidler til Nørreport station, hvorfra der er 10 minutters gang. Det er også muligt at parkere din bil på Israels Plads
Der er elevator til vores lokale.

Tilmeld dig
Vi opfordrer dig til at deltage i møderne og derved bakke op om foreningen. Markér 1. oktober kl. 17 i din kalender. Vi glæder os til at se dig. Tilmelding senest 23. september.

Er du ikke medlem, er du velkommen til at deltage i spisningen og Årsmødet.

Din tilmelding værdsættes at hensyn til aftale med restaurant og disponering af lokale.

Tilmelding ikke længere muligt